måndag 7 november 2016

En ung kille försöker komma in i himlen men Sankte Per stoppar honom.
- Jag ser här, säger Per, att du är lite utav ett gränsfall, du har varit snäll men även gjort en hel del dumt också. Men om du kan komma på något extra modigt under ditt liv så kommer du in.
Killen funderar och säger: Det var ju den gången jag var ute och åkte på en landsväg när jag helt plötsligt såg ett MC-gäng antasta en ung tjej. Jag tvärstannade bilen, hämtade domkraften och rusade in i gänget. Jag letade upp ledaren, slog ner honom och bet av honom örat så att han tuppade av. Varpå jag vänder mig om mot de övriga gänget och skriker:
- Släpper ni inte tjejen slår jag ihjäl er allihop och sedan åker jag hem och knullar era morsor och syrror!!
- Det var otroligt modigt och väldigt coolt, sa Sankte Per. Konstigt att inte jag har hört talas om detta. När hände det här?
- Ja, sa killen, ungefär 10 min sen.

Inga kommentarer: