onsdag 17 augusti 2022

 

Jag har en vän som gör allting naken. Hon städar, lagar mat, bäddar, kollar på tv, läser tidningen, sitter på balkongen och njuter.

 

Konstigt beteende tycker jag.

 

Häromdagen var jag på väg in och duscha och slängde av mig bikinin. Jag hade tidigare bestämt att jag skulle städa uppe på min vattenberedare och hade förberett med stege och dammsugare. Då fick jag för mig att jag skulle dammsuga först.

 

Började klättra upp på stegen men insåg att jag var naken och tänkte ”herregud tänk om jag ramlar ner och skadar mig och ligger naken här när räddningstjänsten kommer” så jag klättrade ner igen och klädde på mig bikinin.

 

Sen klättrade jag upp igen. Fick syn på mig själv i spegeln och klättrade ner, tog av mig bikinin, klättrade upp och dammsög.

 

Varför gjorde jag det?

 

Jag vet inte.

 

 

Inga kommentarer: