fredag 30 april 2010

Och en sista reflektion för idag.

Känns om om jag fått ett nytt liv, ett annat liv, vet inte alls om det är bättre eller sämre ännu, vet bara att det är något nytt, hur jag kommer att anpassa mig till detta vet jag inte ännu. Kan bara försöka göra mitt bästa.

Men jag hör fortfarande historier runt omkring mig, från nära, kära, vänner och bekantas bekanta om hur de mår och hur det är därute, i Sverige i verkligheten...

Ojoj jag ska samla material, en dag ska det bli en bok.

Har också haft ett par kontakter med a-kassan och min arbetsförmedlare och om detta ska jag rapportera vid ett senare tillfälle.

Det var förnedring på hög nivå. fruktansvärt, en bidragande faktor till hur vi mår idag många av oss, kan jag säga. Ångest och svettsköljningar. Hur ska det bli?

Vad ska det bli av mig?

Inga kommentarer: