onsdag 30 november 2011

tack för idag

Har haft en kanondag på jobbet, jag lär mig massor så det knakar känns det som. Allt jag inte kunnat förut, allt jag kunnat smita undan som sommarjobbare lär jag mig nu.

Plockade upp fiskdisken idag och gjorde beställningar, kollade datum och grillade, så det var fint tills min jobbarkompis kom. Det kändes som om jag hade balans. Jag lär mig nytt varje dag, det känns så kul.

Det är underbart. När jag är solo måste jag lita till mig själv, men det finns alltid någon att fråga runt hörnet om jag skulle bli osäker på huruvida en sik är en sik.

Är bara lite ilandstrött just nu och det snurrar i huvudet med telefontider och alla möjliga tider. Äldste sonens höft krånglar så det är ett orosmoment just nu. men det kommer säkert bli bra det också. Måste vi tro.

Inga kommentarer: