tisdag 5 april 2011

12.47

Kockan är 12.47 och jag har gymmat för första gången på ett och ett halvt år...och sen tagit långpromenaden med Zilla the dog.

Undrar som vanligt varför jag slutade, det var ju helt underbart. Maskinerna var nya men efter att coolt ha sneglat mig igenom dem kände jag igen det mesta och visste hur jag skulle lägga upp det.

Klarade mot förmodan tre magövningar och när jag var inne på den tredje så tänkte jag att det kanske är bäst att sluta nu så jag inte ligger utslagen i morgon. Var ju tvungen att prova mig fram lite med vikter och så och det kändes rätt fort om man tog för mycket på. Det var bara en gång jag inte kände riktigt och då skakade benen lite men det var bara att låtsas som inget och coolt fortsätta.

Så prom med Zilla och lyckades tappa kopplet när jag skulle plocka upp bajset, skit också, hon drog iväg och skojade med mig, fan vad dum jag kände mig, noll pli har jag ju ännu...men jag löste det till slut, fast benen darrade lite...

Nu har jag ätit lite husmanskost och ska vila, nya livet börjar nu! Kanske kan bli beach 2011 i alla fall....

Inga kommentarer: