tisdag 30 augusti 2011

återgången...

Till " vanlig mat" fast i mindre portioner har direkt medfört mer svullnad mage. Undrar vad det är som gör det. i går åt vi stekt skinkstek och potatis och barnen bara gapade av denna förändring " inte falu???" " å det var jättegott, det mååååste vi äta oftare".Så kalops och skinkstek var populärt och ett stort glas mjölk till det. OCH sitta och äta tillsammans, man är andäktig av bara det. Det är så MYYYYSIGT:

Jag är bara fundersam på varför jag känner mig så svullen direkt, för jag har ätit frukt och ägg och inte så mycket kaffe och inget bröd ännu. Får väl testa mig fram.

Har ni tips och idéer tar jag gärna emot dem. Jag behöver lära mig mer om kosten.

Powerwalkat har jag gjort och varit ute med doggen så motion är ett bra inslag i vardagen just nu.

Härliga tider! Idag jobb i delin hela dagen, ska bli jätteroligt. Och kalopsrester har jag i matlådan...

Inga kommentarer: