onsdag 24 augusti 2011

Ny dag nya utmaningar

Är så nöjd med att ha nått dag tre. Får lite oro i magen på morgonen efter fruktfrukost med ägg och te och aloe vera men det lägger sig efter ett tag.

I dag är kroppen dock lite trött så jag ska vila och plocka här hemma. Hundpromenad är också på schemat.

Jag har sovit kanongott i natt men ett par timmar för lite ändå känns det som. Kanske händer det saker i kroppen man inte förstår riktigt.

Satt och tänkte på sommaren i delin i går eftersom det är mat mitt liv kretsar runt just nu och skattade till när jag tänkte på kunden som kom fram till grillskåpet en sen kväll och det var tomt. Jag såg förtvivlan i hans ögon och så utbrast han på klingande Göteborgska värre än Glenn Strömberg" å nej, har ni inga grillade gräjjer kvar".

Det var så synd om honom, den hungrige stackaren.

Inga kommentarer: