måndag 22 augusti 2011

Avgiftning...

Denna veckan ska jag köra detox, ska rensa ut all skit från sommaren, ostar och delikatesser som jag fullkomligt öst i mig och njutit av sommarkvällarna. Så nu hinkar jag Aloe vera, 1 liter idag, och så blir det massor av frukt och grönsaker, kyckling, lax, räkor, bara lite kaffe( kan bara inte vara utan)

Ska även testa och ta bort kolhydrater under denna vecka. Får se hur det går. Blomkål, broccoli, sallad, bönor ska jag äta har jag planerat.

Är också ute och går med en hund så ofta jag kan, och en del promenader blir det. Ska snart börja simma också, och kanske en tur till gymmet. Härliga tider!

Är bara enormt sugen på bacon...och får väl erkänna att jag misslyckades och stoppa i mig några bitar turkisk peppar. Men det var inte av att jag längtade efter dem utan det var för att kroppen var i chock efter ett möte med en älg i svampskogen.

Helt plötsligt bara stod den där, 40-50 m bort och bligade ( eller säger man blängde) på mig. så det var bara att vända och bege sig därifrån illa kvickt med bankande hjärta och svett som började sippra. Tänk om den där hade satt fart mot mig! Aldrig har jag längtat efterbilen så intensivt.

Nej man vet verkligen inte hur man reagerar i olika situationer! Inte ett jota vet man.

90 procent av all oro är obefogad sägs det ju...undra om...

Avslutade kvällen med kräftor och räkor UTAN vin, öl och aioli, smakade himmelskt!!!

Inga kommentarer: